Закупівлі

20.06.2024

   Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів класів НУШ (Тип1, Тип3)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів класів НУШ (Тип1, Тип3)

1. UA-2024-06-20-009388-a е

2. Предмет закупівлі: Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів класів НУШ (Тип1, Тип3) ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі                           Закупівля здійснюєтьсявідповідно до вимог Наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (детально обсяг в Додатку 2)

Місце поставки товару: 58021, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень на 2024 рік за:- за рахунок реалізації заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)КПКВК 0611292 – 300949,00 грн.,                                                                                                        -за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) КПКВК 0611291-128980,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі кошторисного розрахунку

5. Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

 Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: 

Детальніше у  файлах тендерної документації за посиланням  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-20-009388-a


24.05.2024

  Поточний ремонт споруди цивільного захисту (облаштування додаткового входу до укриття)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Поточний ремонт споруди цивільного захисту (облаштування додаткового входу до укриття) Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева, 17 в м. Чернівці

1. UA-2024-05-23-004472-a

2. Предмет закупівлі

Поточний ремонт споруди цивільного захисту (облаштування додаткового входу до укриття) Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева, 17 в м. Чернівці  Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі                           Необхідність виконання поточного ремонту споруди цивільного захисту Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева, 17 в м. Чернівці обумовлена збільшенням площі найпростішого укриття, що дає можливість укривати під час повітряної тривоги 970 учасників освітнього процесу, та облаштуванням додаткового входу в існуючому укритті. Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектному акті. (детально обсяг в Додатку 2)

Місце надання послуг: 58021, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»            202 806,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі кошторисного розрахунку

5. Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: 

Детальніше у  файлах тендерної документації за посиланням  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-23-004472-a


02.05.2024

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Поточний ремонт навчального кабінету Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева ,17 в м. Чернівці

1.UA-2024-05-01-005313-a

2. Предмет закупівлі

Поточний ремонт навчального кабінету Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева ,17 в м. Чернівці  Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі                           Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб  Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації(детально обсяг в Додатку 2).

Місце надання послуг: 58021, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»            212 321,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі кошторисного розрахунку (проектно-кошторисної документації).

Детальніше у  файлах тендерної документації за посиланням  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-01-005313-a

Додатки:                               

1. Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційним критерії  та інші вимоги);

2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічний опис предмета закупівлі);

3. Додаток 3 до тендерної документації (Форма тендерної пропозиції);                                                     4.Додаток 4 до тендерної документації (Проєкт договору) ;     


19.12.2023

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг)

1) ІD номер: UA-2023-12-19-023258-a

2) Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг) (за ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень ) 

3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305  «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами, наказу Мінагрополітики України “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосу-вання постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)” від 01.10.2012 № 590. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим чинним нормативним документам.

    
      

4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для  учнів пільгових категорій у  закладах загальної  середньої  освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року»  від 28.11.2023 р. № 801/27.

Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для  учнів пільгових категорій у  закладах загальної  середньої  освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року»  від 28.11.2023 р. № 801/27  проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.

5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:    https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-19-023258-a


15.12.2023

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі,

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Чернівецький ліцей №13Чернівецької міської ради,

вул. Південно-Кільцева,17 м.Чернівці Чернівецька область; КОД ЄДРПОУ 21431218, Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):Електрична енергія за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.

UA-2023-12-13-008898-a

Обґрунтування доцільності закупівлі.

Чернівецький ліцей №13Чернівецької міської ради(далі Замовник) діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечує потреби територіальної громади, діяльність якої не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, та є одержувачем бюджетних коштів.                           

Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен зокрема, забезпечити  заклад освіти необхідними енергоносіями, зокрема електричною енергією, з метою забезпечення працівників умовами праці для виконання їхніх трудових функцій.

Обґрунтування обсягів закупівлі.

Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання електричної енергії в попередньому періоді та обсягу фінансування, зокрема помісячного розпису на 2024 рік з врахуванням річного плану та касових видатків.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:              578 111,00 грн. з ПДВ.

Очікувана вартість обрахована відповідно до середньозваженої ціни на електричну енергію, з врахуванням прогнозованої динаміки на очікуваний  період.

Вихідні дані взяті з сайту ТОВ «Українська енергетична біржа».

Розмір бюджетного призначення: 578 111,00 грн. з ПДВ, згідно очікуваної вартості.

Обґрунтування технічних характеристик.  Вказано в Додатку 2 до тендерної документації. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей  предмета закупівлі та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів.

Деталі запосиланням:https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-13-008898-a


14.12.2023

ПОСЛУГИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

1) ІD номер: UA-2023-12-14-022206-a  

2) Предмет закупівліПослуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

 3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Назва послуг: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (надалі, але не виключно  – Послуги).

 Загальні вимоги до послуг:

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:

  • режим надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:
  • у робочі дні в робочий час згідно графіку роботи замовника (понеділок – п’ятниця: з 08:00 год до 18:00 год;
  • всього годин з надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на 2024 рік – 2070,00 годин;
  • кількість працівників одночасно: одна особа;
  • кількість постів: 1 (один);
  • адреса розміщення поста: 58021,Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева,17
  • забезпечення надання Послуг – нагляд за об’єктом Замовника;
  • проведення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму;
  • не допущення проникнення сторонніх осіб, розкрадання і псування майна та обладнання, які розміщуються на контрольованій території, охорона громадського порядку;
  • забезпечення контролю ввозу/вивозу (заносу/виносу) матеріальних цінностей з території об’єкта, взаємодія з правоохоронними органами;

Замовник самостійно визначає на об’єкті місце для розташування працівника, який надає послуги.

Вимоги до постів:

  • виконавець надає послуги у сфері охорони громадського порядку та безпеки з використанням спеціальних засобів активної та пасивної оборони (бронежилет, кийок гумовий, балон із газом сльозоточивої або дратівної дії, індивідуальних нагрудних відеореєстраторів, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю передавання сигналів «тривога»).

Вимоги для виконання послуг:

Нормативно-правові вимоги:

Учасник повинен провадити свою діяльність згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».

Технічні вимоги, яким повинен відповідати Учасник:

  • забезпечення працівників охорони спеціальним форменим одягом із затвердженою символікою та знаками розрізнення, в тому числі і посвідчень, підтверджуючих особи охоронників, які будуть залучені до надання Послуг;
  • проходження всіма працівниками охорони професійної підготовки;
  • працівники служби охорони повинні пройти інструктаж з питань охорони праці, правил пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги;
  • забороняється залучати до надання Послуг осіб, без підтвердження факту трудових правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України.
  • забезпечення працівників виконавця спеціальними засобами активної оборони (гумові кийки, балони з газом сльозоточивої або дратівної дії) та захисту (бронежилет, наручники) а також індивідуальними нагрудними відеореєстраторами, персональними супутниковими GPS-трекерами з можливістю передавання сигналів «тривога», мобільними телефонами та радіостанціями;
  • обладнання об’єкта системою ручної тривожної сигналізації, типу «брелок», з підключенням на пульт централізованого спостереження учасника, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень та сертифікований в якості центру спостереження і приймання тривожних сповіщень та послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами  за категорією І;
  • у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен забезпечити реагування на спрацювання системи ручної тривожної сигналізації з об’єкта охорони власними групами реагування ПЦС, які дислокуються в м. Чернівці, (наявність не менше трьох груп реагування) та відповідають вимогам встановленими Додатком № 1 до Тендерної документації. Виїзд групи реагування додатково не оплачується, та входить в загальну вартість послуг.
  • якість послуг, що пропонуються, повинні відповідати вимогам ДСТУ CEN/TS 14383-6:2022 у сфері охорони і безпеки шкіл та навчальних закладів.

Строк виконання послуг: до 31.12.2024 р.

 Орієнтовний  графік надання послуг:

МісяцьКількість робочих днів, в які повинні надаватися ПослугиЗагальна кількість годин надання Послуг
Січень 2024 р.23230
Лютий 2024 р.21210
Березень 2024 р.21210
Квітень 2024 р.22220
Травень 2024 р.23230
Червень 2024 р.10100
Вересень 2024 р.21210
Жовтень 2024 р.23230
Листопад 2024 р.21210
Грудень 2024 р.22220
Всього2072070

4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2024 рік.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК 0611021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти”.

Визначення потреби  здійснено на підставі наявної потреби Замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:   https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-14-022206-a


01.08.2023 Оголошення про “Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг) для Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг):

1. ID номер:

UA-2023-07-31-006858-a

2. Предмет закупівлі

Послуги з організації шкільного харчування(аутсорсинг) Код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень)

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 11.07.2023р. № 447/14.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 11.07.2023р № 447/14 було проведено розрахунок вартості закупівлі.

Детальніше у файлах тендерної документації за посиланням https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/44227159

11.07.2023 Оголошення про “Поточний ремонт ресурсної кімнати для дітей з особливими потребами Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради

   Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Поточний ремонт ресурсної кімнати для дітей з особливими потребами Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева ,17 в м. Чернівці

1.UA-2023-07-10-003999-a

2. Предмет закупівлі

Поточний ремонт ресурсної кімнати для дітей з особливими потребами Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева ,17 в м. Чернівці Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі                          

Детально обсяг в Додатку 2 тендерної документації.

Місце надання послуг: 58021, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за: КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»            191844,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі кошторисного розрахунку (проектно-кошторисної документації).

Детальніше у  файлах тендерної документації за посиланням  https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/43817585

Додатки:                               

1. Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційним критерії  та інші вимоги);

2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічний опис предмета закупівлі);

3. Додаток 3 до тендерної документації (Форма тендерної пропозиції);                                                    

4.Додаток 4 до тендерної документації (Проєкт договору) ;     

16.06.2023 Оголошення про “Поточний ремонт споруди цивільного захисту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева, 17 в м.Чернівці

1.UA-2023-06-15-007626-a

2. Предмет закупівлі

Поточний ремонт споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Чернівецького ліцею №13 Чернівецької міської ради за адресою: вулиця Південно-Кільцева, 17 в м.Чернівці Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівліДетально обсяг в Додатку 2 тендерної документації.

Місце надання послуг: 58021, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за: КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» 860 666,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі кошторисного розрахунку (проектно-кошторисної документації).

Детальніше у  файлах тендерної документаціїза посиланням https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/43314438

Додатки:                               

1. Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційним критерії  та інші вимоги);

2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічний опис предмета закупівлі);

3. Додаток 3 до тендерної документації (Форма тендерної пропозиції);                                                     4.Додаток 4 до тендерної документації (Проєкт договору) ;     


11.05.2023 Оголошення про послуги з організації шкільного харчування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг):

1. ID номер: UA-2023-05-09-014445-a

2. Предмет закупівлі  

Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг) за ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі                                    

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305  «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

1. Гранична вартість гарячого харчування не повинна перевищувати  для учнів пільгових категорій:  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.04.2023 р. № 238/9.

 Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.04.2023р.  № 238/9  було проведено розрахунок вартості закупівлі.

5. Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-05-09-014445-a/lot-f8df606ed41d468090f1c39ff455cd25


05.01.2023 Оголошення про послуги з організації шкільного харчування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг):

  1. ID номер: UA-2023-01-03-003036-a
  2. Предмет закупівліПослуги з організації шкільного харчування (аутсорсинг)
  3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівліЯкість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншимичинними нормативно-правовими актами. Якістьпродуктівхарчування та виготовлені з них страви повиннівідповідативимогамдіючих ДСТУ, ГОСТів, іншимнормативним документам.
  4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
  5. Гранична вартість гарячого харчування не повинна перевищувати для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановленазгідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.10.2022 р.№ 617/32.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорійвстановленої рішеннямВиконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.10.2022р.№ 617/32було проведено розрахунок вартості закупівлі.

Детальніше у  файлах тендерної документації:

1.Тендерна документація

2.Додаток 1 до ТД Технічний опис предмета закупівлі

3. Додаток 2 до ТД Форма пропозиції

4.Додаток 3 до ТД Кваліфікаційні критерії та інші вимоги

5. Додаток 4 до ТД Проект договору

6. Меню на січень-лютий 2023р.

7. Меню на березень-травень 2023р.

Меню на січень – лютий 2023 року

Меню на березень – травень 2023 року (1)

Додаток 4 до ТД Проєкт договору (1)

Додаток 3 до ТД Кваліфікаційні критерії та інші вимоги

Додаток 1 до ТД Технічний опис предмета закупівлі

Додаток 2 до ТД Форма пропозиції (2)

Тендерна документація (Послуги з організації_шкільного_харчування_до 31.05.2023 р) (1)


08.12.2022 Оголошення до закупівлі «Електрична енергія»

  1. ID номер: UA-2022-12-07-020532-a
  2. Предмет закупівліЕлектрична енергія.
  3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

3.1. Детальнийопис предмета закупівлі.

Назва предмета закупівліЕлектрична енергія
Код ДК 021:201509310000-5 – електрична енергія
Категорія площадки вимірюванняСпоживачаЗамовник належить до групи «А», «Б» площадок вимірювання  споживачів
Клас напругиКлас напруги ІІ
ОдиницівимірукВт/год (Кіловат-година)
Кількість, кВт/год66198 (Шістдесят шістьтисяч сто дев’яносто вісім)
Очікувана вартість закупівлі, джерело фінансування314 600, 00 грн з урахуванням ПДВ. Місцевий бюджет – Бюджет  Чернівецької МТГ на 2023 р..
Строк поставки товаруЦілодобово з 01.01.2023 року до 31.12.2023 року включно.

Місце поставки товару: . На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем. Точки розподілу електричної енергії розташовані за адресом:  58021,Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Південно-Кільцева, будинок 17.

3.2. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача).

3.4. Вимоги щодо якості електричної енергії.

Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).

3.5. Особливівимоги до предмета закупівлі.

Постачанняелектричноїенергіїзамовнику (споживачу) повиннівідповідати нормам чинного законодавстваУкраїни:

  • Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
  • Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
  • Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг Українивід 14.03.2018 № 309;
  • Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг Українивід 14.03.2018 № 312;
  • інших нормативно-правовихактів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.

3.6. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:

До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

3.6.1. Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо  оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.

3.6.2. До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.

 4.Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Очікувана вартість предмета закупівлі:  314 600, 00 грн з ПДВ.

 Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2023 рік. КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» – 314 600, 00 грн.

Визначення потреби  здійснено на підставі аналізу фактичного постачання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі здійснення аналізу цін згідно результатів торгів РДН, що оприлюднено на офіційному сайті оператора ринку, а також за результатом вивчення ринку постачання електроенергії за допомогою здійснення ринкових консультацій.

 Детальніше у  файлах тендерної документації на веб-порталу уповноваженого органу з питань  публічних закупівель:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-020532-a


28.07.2022 Оголошення про послуги з організації шкільного харчування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:

  1. ID номер:

UA-2022-07-27-003165-a

  1. Предмет закупівлі

Послуги з організації шкільного харчування

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 24 березня 2021 р. № 305  «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншимичинними нормативно-правовими актами. Якістьпродуктівхарчування та виготовлені з них страви повиннівідповідативимогамдіючих ДСТУ, ГОСТів, іншимнормативним документам.

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;  дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей  із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;  дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20  від 21.06.2022р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорійвстановленої рішеннямВиконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20  від 21.06.2022рбуло проведено розрахунок вартості закупівлі.

Детальніше у  файлах тендерної документації:

Меню на зимовий період 2022 (1)

Меню на осінній період 2022 (1)

Додаток 4 до ТД

Додаток 1 до ТД

Додаток 3 до ТД

Додаток 2 до ТД

Тендерна документація нов.( шкільне харчування) 2022р.) (1)


08.07.2022 Оголошення про послуги з організації шкільного харчування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:

  1. ID номер:

UA-2022-07-07-007364-a

  1. Предмет закупівлі

Послуги з організації шкільного харчування

  1. Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 24 березня 2021 р. № 305  «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншимичинними нормативно-правовими актами. Якістьпродуктівхарчування та виготовлені з них страви повиннівідповідативимогамдіючих ДСТУ, ГОСТів, іншимнормативним документам.

  1. Обґрунтуванняочікуваноївартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;  дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей  із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;  дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20  від 21.06.2022р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорійвстановленої рішеннямВиконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20  від 21.06.2022рбуло проведено розрахунок вартості закупівлі.

Додаток 1 до ТД

Додаток 2 до ТД

Додаток 3 до ТД

Додаток 4 до ТД

Меню на зимовий перiод 2022 (1)

Меню на осiннiй перiод 2022 (1)

Обгрунтування на власний веб-сайт!!!

Тендерна документацiя ( шкiльне харчування) 2022р.) (1)