Про нас

Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

А. Барбюс

Чернівецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №22 – сучасний навчальний заклад, у якому поєднуються класичні принципи педагогічного процесу та активно запроваджуються інноваційні технології. Цей навчальний заклад займає особливе місце в освітній системі міста Чернівців як єдина спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови, становлення якої в такому статусі відбувалося протягом останніх 17 років.

Педагогічний колектив Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №22 Чернівецької міської ради шукає відповіді на ключові питання: як зробити навчальний заклад комфортним для кожного учня, привабливим для батьків, творчим майданчиком для вчителя. Створити мотивацію успіху, дати можливість кожному учневі відчути себе комфортно в стінах школи і, зрештою, допомогти йому сформуватися як особистості, розкрити і розвинути його творчу індивідуальність – мета діяльності педагогів.

Визначено основну місію школи: навчити дитину жити, перетворити знання на життєву компетенцію учнів, на розширення їх індивідуальних ресурсів, підготувати конкурентоспроможного випускника школи. Стати школою впевненості у завтрашньому дні, школою гідного українця і освіченого європейця, що допоможе дітям різнобічно виявити, оптимально розвинути і максимально реалізувати свій особистісний потенціал.

Основними умовами успішного досягнення учнями школи базової компетентності педагогічний колектив вважає:

  • підвищення ефективності уроку шляхом встановлення діалогу учня та вчителя;
  • розвиток системи позаурочних форм освітньої діяльності, зорієнтованих на пошуковий, дослідницький, проблемний характер засвоєння змісту освіти;
  • реалізацію комплексу форм міжнародної партнерської діяльності, які дозволяють забезпечити процес активної міжкультурної комунікації школярів протягом всього освітнього маршруту спеціалізованої школи;
  • орієнтацію педагогів на особисті досягнення учнів в освітній взаємодії;
  • забезпечення принципів відкритості і комфортності освіти в усіх її аспектах;
  • комплексний супровід педагогами, психологами та іншими спеціалістами освітнього та професійного вибору школярів.

Завданнями школи є:

  • формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • впровадження Державних стандартів загальної середньої та початкової освіти, підготовка учнів до подальшого навчання та трудової діяльності;
  • розвиток можливостей рівного доступу до якісної освіти;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учня.

У Чернівецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №22 головними показниками якісних змін є:

  • позитивна динаміка розвитку суспільного рейтингу школи;
  • підвищення якості роботи та професіоналізму кожного педагога, якості навчання та виховання учнів;
  • розвиток міжнародного співробітництва та партнерства;
  • конкурентна здатність учнів та випускників, готовність їх жити і творити в інформаційному суспільстві.

З метою модернізації навчально-виховного процесу та розвитку здібностей учнів, та використання іноземної мови як інструменту у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, для підготовки їх до міжкультурного спілкування у різноманітних сферах життєдіяльності, школі надано статусу спеціалізованої у 2001 р.

Навчальний план, за яким працює школа, розроблений на основі Типових навчальних планів для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов.

Особлива увага приділяється вивченню англійської мови. За навчальним планом у:

  • 1-3 класах  – 3 год. англійської мови на тиждень;
  • 4 класах  – 4 год. англійської мови на тиждень;
  • 5-11 класах – 5 год. англійської мови на тиждень.

З 5 по 11 клас вивчається друга іноземна мова – німецька.

В 10-11 класах вивчаються спецкурси профільного циклу англійською мовою:

  • «Країнознавство (Великобританії/ США)» – 2 год,
  • «Ділова англійська мова» – 2 год.
Участь у міжнародних проектах: