2022/2023 н.р.
4 травня в рамках співпраці із Cambridge Club та гімназією Литви, була проведена міжнародна онлайн конференція в якій взяли участь учні Литви, України, Німеччини та Туреччини. Тема конференції: Юні дослідники. Україну від нашого закладу представляв Іван Малованюк, учень 10-Б класу, керівник проєкту -Кілару І.Г. Метою проєкту було дослідити переваги застосування термоядерного синтезу, як одного з наукових досягнень 2022 року, для безпеки майбутніх поколінь та як одну з можливостей уникнути повторення катастрофи, яка відбулася на Чорнобильській АЕС. На конференції були присутні експерти-науковці, які задавали питання учасникам. Мовою конференції була англійська. За результатами голосування учасниками конференції, проєкт Івана посів призове місце разом із ще двома проєктами юних дослідників.
https://www.cvcentrprp.com/post/міжнародні-лінгвостудії-як-новий-досвід-чернівецьких-ліцеїстів
З 03 лютого 2023 року в нашому закладі розпочалися Zoom зустрічі волонтера з США Ніколаса Рейнольдса та учнів 4, 9-11 класів, з метою вдосконалення навичок говоріння учнів. Ніколас із 2006 по 2008 рік працював в нашому закладі за програмою Корпусу Миру в Україні.
21.10. 2022 відбувся онлайн захід в рамках міжнародних лінгвостудій за підтримки Кебрідж Клаб, в якому взяли участь учні нашої школи, представивши свої проєкти пов’язані з життям молоді в Україні та світі: «Стереотипи про молодь» Володимира Вовка та Шпанюк Христини (11-А), «Волонтерство» Катерини Кавнічук (11-А), «Кордони молодості» Бойко Катерини та Яни Колодницької (11-Б). Серед учасників були учні 9-11 класів закладів міста, які є партнерами Кембрідж клаб, експерти та учні з Литви, Австрії, Туреччини. Учні не тільки представляли свої проєкти, а й відповідали на питання експертів. Проєкти Володимира Вовка та Шпанюк Христини, Бойко Катерини та Яни Колодницької отримали найкращі відгуки від експертного журі і вийшли на другий, європейський, етап лінгвостудій, а Катерину Кавнічук було запрошено долучитися в якості члена учнівського журі. Другий етап, європейський рівень, відбувся 15 грудня, 2022, на якому учні з Литви та України представляли свої проєкти, обговорювали теми, які є важливими для молоді, для подальшої співпраці в малих групах (break-out rooms), голосували за найактульніші на їхню думку теми в гугл формі, та надавали свої відгуки і ділилися враженнями від заходу із учасиками з Литви, Латвії,Туреччини, Італії та Німеччини.
Today’failure Tomorrow’s success ( Невдача сьогодні- успіх завтра)
2018-2019
За результатами опитування 33% студентів вважають, що причиною невдачі є їхні побоювання, що вони точно зазнають невдачі та відсутність віри у себе. Метою Проекту було підвищити вміння володіти IT компетенціями, а токож показати їм, що невдача є кроком до успіху, та наскільки важливо цілеспрямовано рухатись до мети, не боячись невдачі,
Отже участь в проєкті-це спроба надати учасникам можливість відчути успіх в колективній роботі за допомогою цифрових навичок, реалізовуючи власні здібності, та переконатися що невдача – це лише досвід. Під час Проекту учні досліджували життя відомих та успішних людей та з’ясовували, як їм вдалося подолати багато викликів, невдач та перешкод. Учасники проєкту розповідали про людей, які їх надихнули, у своїх плакатах, банерах, відеосюжетах.
В проєкті було задіяно 16 країн-учасників: Туреччина, Польща, Португалія, Україна, та Італія.
Учні створювали хмари слів, мотиваційні банери, логотипи, брали участь у Міжнародному тижні кодування, створювали та голосували за найкращий логотип проекту.
В проєкті приймали участь учні 10-Б вчитель Кілару І.Г. та 5-Б, 5-Г класів, вчитель Стангрет А.В.
2018 – рік англійської мови в Україні
05 лютого 2016 року в міській раді анонсували початок року англійської мови в м.Чернівці. У зв’язку з тим, що президент України П.Порошенко оголосив 2016 рік роком англійської мови, чернівецькі освітяни зібралися в стінах міської ради, щоб обговорити план заходів щодо вивчення іноземної мови на найближчі п’ять років.
Заступник директора з НВР Кілару І.Г. презентувала досвід роботи закладу з міжнародної співпраці щодо реалізації спільних європейських проектів в рамках програми e-Twinning Plus та продемонструвала доцільність створення вчительського електронного портфоліо (https://youtu.be/c0WV1JLyVWo). Вчитель англійської мови Войтоловська С.В. поділилася власними враженнями щодо реалізації міської програми, розробленої творчою групою вчителів англійської мови міста на чолі з заступником начальника управління освіти Чернівецької міської ради О.Л.Кузьміною, з метою популяризації англійської мови в м.Чернівці
Учениця 4-в класу Ткач Олександра взяла участь у заході із піснею “Дети всей земли”.
11 лютого 2016 року телерадіокомпанією “Буковина” було проведено телерадіомарафон з нагоди урочистого відкриття у Чернівецькій області Року англійської мови в Україні.
З метою реалізації «Програми вивчення та популяризації англійської мови в закладах освіти м. Чернівців на 2016-2020 роки» та проведення «Року англійської мови» в Чернівецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №22 було розроблено план заходів на 2016 рік.
Конкурс для учнів з англійської мови
Учні та вчителі Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №22 взяли участь у творчому конкурсі з англійської мови, організованому видавництвом MM Publications , з метою підтримки ініціативи Міністерства освіти та науки України «2016-рік англійської мови» та з метою підвищення рівня професійної кваліфікації вчителів та популяризації англійської мови серед учнів.
Завданням конкурсу для учнів полягало в написанні твору на тему “My motherland: the place where I live / the place I love the most” Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю.
Учасники конкурсу були розділені та оцінені за трьома віковими категоріями:
• Молодша школа (1-ий – 4-ий клас);
• Середня школа (5-ий – 8-ий клас);
• Старша школа (9-ий – 11-ий клас).
Конкурс з англійської мови тривав з 1-ого жовтня 2015-ого року до 1-ого лютого 2016-ого
Перемогу в конкурсі для учнів (ІІІ призове місце), в категорії середня школа, отримав твір учениці 7-Б класу Гордіци Каріни.http://linguist.ua/ru/archives/25990
Призери,які посіли другі та треті місця,отримають зручні рюкзаки та книги для читання від видавництва MM Publications.
Gorditsa Karina Vitaliivna
June, 26th, 2003
Ukraine
Chernivtsi school #22
My motherland: the place where I live / the place I love the most”
Every person has his or her favourite place in the world. For me, this is the place, where I was born and grew, where my grandfather and my father were born. I live in Ukraine. It’s my Motherland.
It is important for me because I can’t imagine my life without it, my family, my friends. This is my land and here is where I always want to live. I was born here, it is my second home. Motherland is the place where I spend the best years of my life.
It is big and powerful. It consists of many villages and cities, rivers and lakes, woods and mountains, rich soils and large forests of fir trees. This wonderful country has beautiful nature. Generous and hard-working people live and work here. Kiev, the capital of our country, is the most beautiful city in the world. It is known as one of European’s most beautiful cities. When it was a former capital of Russia, it was called “Holy Kiev” because of its churches and monasteries.
My family loves Ukrainian traditions and keeps them with great honour. And I’m happy to invite everybody not to miss a holiday in Ukraine (for the most wonderful time of your life).
I really love my Motherland and I’m proud of living in Ukraine. But most of all I would like to live in peace, because at the moment the times are very hard in Ukraine, the east of the country is at war. And I hope one day this war will come to the end. I would like all people live in peace and friendship, when nobody dies, when nobody wants to invade my country or part of it, when I can see smiling faces, not puffy eyes and faces full of grief. I wish my peers’ fathers would stay with their families instead of fighting with enemies and dying for the motherland.
I love my country and I want peace in it and all over the world.
Вітаємо переможця!
10 березня 2016 року, згідно плану заходів Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 22 з реалізації «Програми вивчення та популяризації англійської мови в закладах освіти м. Чернівців на 2016-2020 роки» та проведення Року англійської мови, в школі відбувся конкурс на кращий логотип
«Рік англійської мови в моїй школі».
Організатором конкурсу була вчитель англійської мови Дарійчук Ю.Г.
В конкурсі взяли участь 20 учнів школи І та ІІ ступенів.
Результати голосування:
І місце – Бабинський Дмитро (5-А клас),
Косило Олексій (3-В клас);
ІІ місце – Антонова Олександра (5-А клас);
ІІІ місце – Смірнова Аліна ( 3-Б клас).
Логотипом школи визначено логотип учня 3-В класу Косила Олексія
Вітаємо переможця!
The logo is created by a student of the 3V form of Chernivtsi specialized school #22 Oleksiy Kosylo ( ateacher of English:Dariychuk Yulia)
My logo symbolizes unity and love. To know either native or foreign languages perfectly, you ought to love, respect and understand the cultures which are embedded in them.
The heart and flags of two large states represent unity of two cultures. The motto “Україна speaking “ reflects our encouragement and desire to speak English and also the importance of the mother tongue.
The heart of every person, no matter Ukrainian or English, is distended with pride in the heritage of talented ancestors of our native country. That is why the famous symbols of the UK and Ukraine – Big Ben and St. Michael’s Golden-Domed Monastery are in the heart of my logo.
I have placed the emblem of our school in my logo. It is the specialized English school. At my school I have an opportunity to master the English language thoroughly. The emblem of my school is above the heart, it means that learning of the foreign language within the walls of my native school isn’t only hard work but also my pleasure.
В рамках програми “Вчителі англійської мови – агенти змін” та проведення декади іноземної мови в школі, 17 березня 2016 року, вчителі англійської мови Стангрет А.В. та Дарійчук Ю.Г. провели 2 тренінги для вчителів англійської мови школи. Темою виступу Стангрет А. В. була «Мотивація учня», а Дарійчук Ю.Г. – «Розвиток мислення». Виконуючи інтерактивні завдання , вчителі мали змогу обговорити та проаналізувати найбільш продуктивні способи мотивації учнів, необхідність розвитку мислення учнів та важливість застосування нестандартних видів роботи в процесі навчання .
05.04.2016 в Чернівецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №22 відбувся IIетап конкурсу на найкращий логотип школи «2016-рік англійської мови в моїй школі» серед локального угрупування проекту «Партнерство між школами». 53 учня 10-А та 10-Б класів взяли участь у голосуванні. Результати голосування:
1 місце- ЗОШ№ 27 (8 балів)
2 місце- ліцей № 4 (7 балів)
3 місце- ЗОШ№ 12 (6 балів)
Рейтингова таблиця голосування шкіл локального угрупування:
НазваНавч.закладу Ліцей№ 4 ЗОШ№ 6 ЗОШ№ 11 ЗОШ№ 12 ЗОШ№ 13 ЗОШ№ 22 ЗОШ№ 27 ЗОШ№ 28 Любисток Загальний рейтинг
Ліцей№ 4 —- I II III I II II VI I II
ЗОШ№ 6 III ——- VI V V III VIII
ЗОШ№ 11 V IV —- VI IV IV
ЗОШ№ 12 III V III ——– II III V
ЗОШ№ 13 IV VI VIII ——– V VI II V
ЗОШ№ 22 II II I I III ——– I I III I
ЗОШ№ 27 I III IV II VII I VII II III
ЗОШ№ 28 V VII V V VII V IV
Любисток VII VIII VII IV VI IV III
Вітаємо переможців!!!
19 квітня 2016 року в нашій школі відбувся поетичний конкурс на кращу декламацію сонетів У. Шекспіра. Конкурс був присвячений пам’яті Шекспіра. Учні 10-их класів натхненно декламували сонети про любов, дружбу і зраду, а також показали високу громадянську принциповість поета в оцінках людських якостей і вчинків, силу мистецтва, яка дарує справжнє безсмертя підняте над владою титулами і багатством. Декламація супроводжувалась музикою 16-ого століття.
До складу журі на чолі з заступником з навчально-виховної роботи І. Г. Кілару були задіяні вчителі англійської мови: О. Д. Боброва, І. Ю. Завацька, А. В. Стангрет, Н. В. Моспан, Д. Д. Глазатова та Ю. А. Федик, які визначили переможців конкурсу та відмітили високий рівень підготовки його учасників. Конкурс було завершено показом фільму « Ромео та Джульєтта». Конкурс був організований вчителем англійської мови Оленою Дмитрівною Бобровою.
ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ :
1 місце – Тетяна Мігаєсі (10-А клас)
2 місце – Інна Булезюк (10-Б клас)
3 місце – Анастасія Білоус, Марина Ткач (10-А клас)
В рамках проекту “Партнерство між школами” учнями 10-а та 10-б класів, під керівництвом вчителів англійської мови Гладчук І.В., Моспан Н.В., Завацької І.Ю., Стангрет А.В. та вчителя інформатики (відеооператора) Кузика І.В., було відзнято відео “Моя школа”, яке презентує факти з історії школи, становлення її як спеціалізованої та шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення іноземних мов.
У к р а ї н а
Чернівецька міська рада
У П Р А В Л I Н Н Я О С В I Т И
вул. Героїв Майдану, 176, м.Чернівці, 58029 тел./факс (0372) 3-30-87,
E-mail: osvitacv@gmail.com Код ЄДРПОУ №02147345
НАКАЗ
12.04.2016 №155
Про підсумки проведення
міського конкурсу логотипів
«Рік англійської мови в моїй школі»
в рамках проекту «Партнерство між школами»
та проведення Року англійської мови в Україні
На виконання заходів Програмививчення та популяризації англійської мови в м. Чернівці на 2016/2020 роки» та проведення Року англійської мови в Україні, з метою реалізації проекту «Партнерство між школами» та наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 25.03.2016 № 130 серед навчальних закладів міста Чернівці, було проведено конкурс логотипів «Рік англійської мови в моїй школі» (далі Конкурс).
В рамках проекту «Партнерство між школами» всі навчальні заклади були розподілені на 5 територіальних угрупувань з визначеними опорними закладами:
– гімназії №4 (ліцей № 1, ліцей ВС, гімназія № 6, ЗОШ № 1, 5, 10, 14, 17, 41);
– гімназії №5 (ліцей № 2, гімназія № 2, 3, ЗОШ № 2,3,4,,8,16);
– гімназії №7 (ліцей №3, гімназія №1, ЗОШ № 20, 24, 25, 30, 33);
– СЗОШ № 22 (ліцей №4, ЗОШ №6,11,12,13,27,28, «Любисток»);
– ЗОШ № 37 (ЗОШ № 19,31,38,39,40, «Берегиня»).
На Конкурс було представлено логотип від кожного навчального закладу міста. Конкурс проходив у два етапи:
– І ий – шкільний;
– ІІ ий – міський.
05 квітня підведено підсумки ІІ етапу Конкурсу, на якому журі визначило найкращий логотип в кожному з 5-ти локальних угрупувань проекту «Партнерства між школами».
До роботи над створенням логотипу вчителі залучили учнів навчальних закладів. Креативно підійшли до створення логотипів вчителі та учнівські колективи гімназій № 4, 5, 6, 7; ЗОШ № 16, 37, 38, СЗОШ № 22 та НВК «Берегиня».
Проте журі Конкурсу виявило ряд недоліків. Не всі навчальні заклади дотримувались вимог Положення про Конкурс, а саме – опис логотипу, або його відсутність.
Враховуючи вищезазначене та результати оцінювання логотипів
НАКАЗУЮ:
Визнати переможцями міського Конкурсу на кращий логотип «Рік англійської мови в моїй школі» в рамках проекту «Партнерство між школами» та проведення Року англійської мови в Україні серед локальних угрупувань та нагородити грамотами управління освіти Чернівецької міської ради:
1.1. за І місце:
– у І локальному угрупуванні – гімназії № 4, 6;
– у ІІ локальному угрупуванні – гімназію № 5, ЗОШ № 16;
– у ІІІ локальному угрупуванні – гімназію № 7;
– у ІV локальному угрупуванні – ліцей № 4, СЗОШ № 22;
– у V локальному угрупуванні – ЗОШ № 37, 38 , НВК «Берегиня»;
1.2 за ІІ місце:
– у І локальному угрупуванні – ЗОШ № 14;
– у ІІ локальному угрупуванні – ЗОШ № 3, ліцей № 2;
– у ІІІ локальному угрупуванні – ЗОШ № 33;
– у ІV локальному угрупуванні – ЗОШ № 6, 11, 12;
– у V локальному угрупуванні – ЗОШ № 39;
1.3. за ІІІ місце:
– у І локальному угрупуванні – ліцей № 1, ліцей ВС, ЗОШ № 1, 5, 10, 17, 41;
– у ІІ локальному угрупуванні – гімназії № 2, 3, ЗОШ № 2, 4, 8;
– у ІІІ локальному угрупуванні – ліцей № 3, гімназію № 1, ЗОШ № 20, 24, 25, 30;
– у ІV локальному угрупуванні – НВК «Любисток», ЗОШ № 13, 27, 28;
– у V локальному угрупуванні – ЗОШ № 19,31, 40.
08 – 09 квітня в Київському університеті ім. Б. Грінченка відбулась 21-а щорічна національна конференція вчителів англійської мови за сприянням Британської ради в Україні, Українського відділення Міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної(IATEFL Ukraine) та Київського університету ім. Б. Грінченка. Загальна кількість учасників конференції складала 235 осіб.
Під час урочистого відкриття учасники конференції мали змогу чути привітання Ганни Чуйко, президента IATEFL Ukraine, Наталі Віннікової, проректора Київського університету ім. Б. Грінченка, Павла Хобзея, заступника міністра освіти України, Оксани Коваленко, головного спеціаліста Міністерства освіти і науки України, Саймона Вільямса, директора Британської ради в Україні та Марджорі Розенберг, президента Міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL).
Під час лекцій, тренінгів та семінарських занять провідні фахівці ділились із учасниками конференції своїми науковими та творчими напрацюваннями, обговорювали сучасні тенденції в освіті 21 століття, піднімались актуальні питання щодо методики викладання іноземної мови.
Наша школа була представлена вчителями англійської мови Кілару І.Г., Гордіца Г.В., Мунтян М.А., Кондря Н.П., Дарійчук Ю.Г.
22.05.2016 р., в неділю на Центральній площі біля пам’ятника Т.Шевченка відбувся захід, присвячений 150-річчю з дня перепоховання поета.
Учениці 10-а класу Білоус Анастасія та Мігаєсі Тетяна взяли участь у цьому заході. Вони декламували “Заповіт” Т.Г.Шевченка на англійській та німецькій мовах.
Звіт роботи літнього мовного табору «Step Forward»
в рамках проекту «GoGlobalcamps»
СЗОШ №22 міста Чернівців
Мета проекту: підвищити рівень володіння англійської мови серед учнів школи за участю англомовного волонтера з Іспанії, зацікавити дітей, розвивати їхні комунікативні та творчі навички, а також удосконалювати вміння працювати в парах та групах.
В рамках Року англійської мови в Україні, громадська організація GoGlobal разом з Посольством Сполучених Штатів Америки в Україні, Міністерством освіти і науки України, компанією Microsoft та партнерами працювали над розробкою нового формату дитячих пришкільних таборів – таборів з поглибленим вивченням англійської мови. Проект отримав назву «GoGlobalcamps».
Більш ніж 3 тисячі шкіл з усієї України попередньо зголосилися цього року організувати мовні табори на базі навчальних закладів. Близько 150 з них, за результатами мотиваційного конкурсу, отримали статус «GoGlobalcamps».
Наша загальноосвітня спеціалізована школа I-IIIступенів №22 Чернівецької міської ради також потрапила до цього списку.
Першим кроком до реалізації проекту стало створення у партнерстві з корпорацією Microsoft спеціалізованого веб-ресурсу – координаційного інформаційного центру. На сайті містилася уся необхідна методична інформація – для усіх бажаючих були доступні для завантаження навчальні програми, спеціалізовані роздаткові матеріали, сценарії, плани занять та медіатека з ліцензійними відео та мультиками.
Основним завданням команди проекту є показати дітям, що вивчення мов – це легко і просто. Що літній табір може бути веселим, розважальним, та яскравим. Також однією з особливостей «GoGlobalcamps» стало те, що в табори було запрошено іноземних волонтерів. Наша школа гостинно приймала волонтера з Іспанії, Клаудіо Кастро Квінтас.
Його діяльність була спрямована на надання допомоги вчителям у проведенні різноманітних навчальних та розважальних заходів для дітей, ігрових та спортивних активностей.
В програмі літнього мовного табору були проведені наступні види діяльності:
– знайомство з учнями (ice-breakergames), підготовка візитівки групи, складання девізу, емблеми та пісні загону
– виготовлення листівок, створення проектів та постерів на теми «Моя родина.» « Мій друг.» « Родинне дерево» та « Одяг майбутнього»
– активізація лексики по обраній темі в ігровій формі
– розучування пісень та створення малюнків до улюбленої пісні
– розважальні ігри на свіжому повітрі
– розважальні ігри в командах
– проведення дня драматизації, розігрування п’єс, вистав та веселих сценівок
– презентація виконаних проектів кожною командою, нагородження учасників табору заохочувальними призами
День перший – «День знайомства»
Діти знайомилися один з одним, з вчителями та волонтером. В школі Клаудіо Кастро Квінтаса привітали в найкращих українських традиціях з хлібом та сіллю, після чого йому було проведено екскурсію по школі.
Учні обирали назви загонів та створювали візитівки. Вони склали та вивчили девізи і пісні загонів. Розпочалася робота над створенням емблем. Проводилися різноманітні ігри та вправи спрямовані на згуртування колективу. Кожна дитина мала змогу розповісти цікаві факти про себе та дізнатися багато нового про своїх друзів. Волонтер Клаудіо Кастро Квінтас проводив з дітьми різноманітні рухливі ігри на свіжому повітрі.
День другий – «Моя родина. Мої друзі»
Учні створювали проекти по темі «Моя родина. Мій друг», розповідали про свої родини та друзів, малювали плакат «Моє родинне дерево». Було проведено тематичні конкурси, в яких взяли участь 3 команди. Разом з волонтером проводилися енергійні ігри на шкільному стадіоні («Abomb», «PeopleandBuildings», «RunningandCatching», etc.)
День третій – «День моди»
У групах учні описували свій улюблений стиль та презентували проекти на тему «Одяг майбутнього».Усі модники і модниці взяли участь у феєричному показі сучасного одягу.
День четвертий – «День казки»
День казки було розпочато із гри «Хто я?». Діти пригадали своїх улюблених казкових героїв та казки відомі їм з дитинства. Веселі та повчальні ігри англійською мовою принесли багато радості та задоволення.
День п’ятий – «день хобі»
В цей день учні демонстрували свої улюблені заняття: співали, танцювали, декламували вірші англійською. В групах обирали найпопулярніші хобі, обговорювали цікаві заняття та працювали з роздатковими матеріалами по даній темі.
День шостий – «День народження»
Учні пригадали місяці та дати, розповідаючи коли в них дні народження. Учні охоче виготовлялипривітальні листівки та дарували їх друзям. Проводився конкурс на підготовку найкращої вечірки з нагоди дня народження (в групах обирали місце проведення, їжу та напої, музику, ігри, подарунки, та ін.). Наостанок переглядали мультфільм.
День сьомий – «День музики»
Не зважаючи на похмуру та дощову погоду, цей день став одним із найяскравіших. Діти ділилися своїми музичними вподобаннями (улюблений співак\група, стиль музики, тощо), співали, танцювали.
Діти вивчили багато пісень, працювали з роздатковими матеріалами до неї. Також проводився конкурс на найкращий плакат улюбленого музиканта\групи.
День восьмий – «День спорту»
Хто ж не любить рухливі конкурси та естафети? В цей день проводилися командні змагання з різних адаптованих видів спорту (футбол, баскетбол, теніс тощо).
Команди демонстрували не лише свою чудову фізичну форму, але й інтелектуальні здібності (відгадували загадки, відповідали на запитання по темі). Охоче взяли участь у опитуванні «Який я спортсмен». Волонтер зі Сполучених Штатів, Ніколь Дінтіно,провела учням відео екскурсію своєю Батьківщиною.
День дев’ятий – «У світі тварин»
Діти охоче розгадували кросворди та загадки про тварин, описували їх («GuesswhoIam»). Проводилися рухливі командні ігри на свіжому повітрі по темі. Учні пригадали пісні та вірші про тварин. На спортивному майданчику відбувся конкурс на найкращий малюнок крейдою «Незвичайна тварина», де дітки продемонстрували свої художні навички. Волонтер зі Сполучених Штатів, розповіла учням про звичаї, традиції та свята в США.
День десятий – «Табір, до побачення»
Відбулася прощальна вечірка, де проводилися рухливі ігри та конкурси. Учні частувалися солодощами та дарували один одному маленькі подарунки на згадку про табір.
26 вересня 2016 учні та вчителі школи долучилися до святкування Європейського дня мов. Святковий настрій розпочався вже зранку,коли учні переступили поріг рідної школи. Школа була прикрашена малюнками учнів, які заздалегідь готувалися до свята, а саме: учнів 6-А,6-Г,7-В,3-Б та 3-В класів
(вчителі: Кондря Н.П.,Іванюк Т.В. та Душенко І.П.)
В святкову програму входили пісні, танці та боді-арт.
Учні 6-А,7-В,6-Б та 8-А класів підготували «Майданс»на пісню гурту Київ Електро «Чернівці» (вчитель Кондря Н.П.)
Учні 9-Б та 9-В класів заспівали «Червону руту» англійською та українською мовами (Вчителі Федик Ю.А.та Іванюк Т.В.). Учні 8-А та 7-В класів виконували боді-арт всім бажаючим.(Вчитель Дудка М.В.)
Творчою групою вчителів англійської мови під керівництвом Стангрет А.В., Гордіци Г.В. та Іванюк Т.В. було створено інформаційний буклет англійською мовою “Моя школа”.
26 вересня 2016 року учениця 8-Б класу Гордіца Каріна взяла участь та отримала перемогу у міжнародному фотоконкурсі ”Linguistic Scenery 2016” для учнів віком від 10 до 19 років з нагоди святкування Європейських дня мов. Ідея фото композиції полягала в тому щоб показати національні символи Швейцарії через схожі атрибути української культури.
Вітаємо ученицю 6-А класу Антонову Олександру Андріївну з успішно складеним іспитом YLE “Cambridge English Movers” Липень 2016. м.Львів
20 грудня 2016 року у святково прикрашеній залі НВК Соломон відбулося урочисте закриття року англійської мови у закладах освіти міста Чернівці. Під час заходу освітяни підбивали підсумки проведених заходів, найяскравіші з яких були представлені у Year Book, де кожному закладу була відведена окрема сторінка на згадку про рік англійської мови.
Запрошені гості мали змогу поринути у калейдоскоп подій, які були представлені чотирма порами року. Серед найяскравіших подій були презентація роботи у літніх мовних таборах за програмою Go Camps, презентація програми eTwinning Plus в Україні, її переваг для вчителів та учнів та презентація найцікавіших міжнародних проектів, реалізованих учнями у рамках цієї програми в 2016 році, а також виступ «агентів змін» – учителів англійської мови- тренерів Британської Ради.
Приємно зазначити, що Чернівецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 22 була активним учасником в усіх зазначених номінаціях. Серед учасників та запрошених від СЗОШ №22 були присутні 9 учителів англійської мови: Кілару І.Г., Войтоловська С.В., Мунтян М.А., Стангрет А.В., Дарійчук Ю.Г., Кондря Н.П., Гордіца Г.В., Гладчук І.В. та Іванюк У.В. а також учні 4- класів-учасники літнього мовного табору Go Camps та учні 9-Б класу-учасники програми eTwinning Plus.
Приємним сюрпризом для 6 вчителів було вручення сертифікатів для отримання премії за професійні досягнення від міського голови О. П. Каспрука. Сертифікат на отримання премії за здачу міжнародного іспиту з англійської мови від міського голови також отримала учениця 6-А класу Антонова Олександра.
Завдяки перемозі вчителів англійської мови у конкурсному відборі програми Go Camps у 2016 році Чернівецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 22 отримала 15 нових укомплектованих сучасним програмним забезпеченням комп’ютерів, а завдяки активній участі вчителів англійської мови в усіх заходах року англійської мови заклад також отримав новий мультимедійний проектор для оснащення кабінету англійської мови та автентичні підручники для підготовки учнів до ДПА та ЗНО.